Seek...

Friday, January 15, 2010

Launching 'Matahum Nga Cebu'

It's the first time this song will ever be played live.  I hope this won't be the last so I'm writing the chords down just in case.

Intro: G/B - C - D - Em (3x)
G - D/F# - Bm - Em

       G/B     C      D - Em
Langit akong namat-an
          G/B     C        D - Em
Dinhi sa yutang natawhan ko
       G/B       C   D     Em
Pagkaanindot sa pinalangga ko
       G/B - C - D - Em
nga Cebu
       G/B       C    D - Em
Pagkatahum sa hulagway
         G/B         C    D - Em
Sa gipangandoy ko'ng kalipay
       G/B     C
Sa tanang panahon
      D    Em      Esus      E7
Bisan asa karon, ipasigarbo ko...

Chorus:
    A                 E
Matahum nga Cebu, mauswagong Cebu
  Bm            D
Tubod ning mga damgo ko
      A               E
Mabaghoong Cebu, mamugnaong Cebu
  Bm           D
Ikaw da ang kalipay ko
F#m             E/G#
Imong kaanyag, awiton ko
Bm            B/D#          E
Adlaw, gabii, Cebu isinggit ko

CM7    FM7    BbM7   E7
Cebu...      Cebu...
   Am                F
Miabot na gayud ang imong panahon
   Dm          G   E
Karon ang higayon...

(Chorus chord pattern)
Panggaon ta, awiton ta...

Matahum nga Cebu, mauswagong Cebu
Mabaghoong Cebu, mamugnaong Cebu

Matahum nga Cebu, mauswagong Cebu
Tubod ning mga damgo ko
Mabaghoong Cebu, mamugnaong Cebu
Ikaw da ang paglaum ko

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...